Er du utilfreds?

Selv om langt de fleste af vores medlemmer er tilfredse med vores håndtering af deres sag, så opstår der naturligvis uenigheder en gang imellem. Hvis du som medlem er uenig i en afgørelse eller føler dig forkert behandlet, vil vi altid gerne i kontakt med dig.

Dine muligheder for at klage:

  1. Kontakt medlemsservice - medlem@pbu.dk
  2. Send en klage til den klageansvarlige - på klageansvarlig_pbu@pbu.dk
  3. Ankenævnet for forsikring - www.ankeforsikring.dk

En klage over et produkt eller en service, du har købt hos os, kan også indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Bor du i et andet EU-land, kan du anvende EU-Kommissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr. Husk at angive vores e-mail adresse medlem@pbu.dk.

  • LÆS MERE

    Send brevet til:

    PBU
    Tuborg Boulevard 3
    2900 Hellerup
    att.: Klageansvarlig

    Du kan også sende en mail til medlem@pbu.dk



    I din henvendelse skal du huske at skrive:

    • CPR-nr.
    • Hvad du klager over. Skriv gerne tydeligt, hvad du gerne vil opnå med din klage.
    • Kontaktoplysninger (telefonnummer eller e-mail), så vi kan kontakte dig, hvis vi har spørgsmål til din klage.
  • Chat med en rådgiver

    Chat med en pensionsrådgiver, hvis der er noget, du er utilfreds med.

     

    Åbningstider

    Mandag-torsdag 8.30 - 20.00

    Fredag 9.00 - 15.00

    Start chat
  • Ring

    Ring og tal med en pensionsrådgiver, hvis du er uenig i en afgørelse eller føler dig forkert behandlet.

    Åbningstider

    Mandag-torsdag 8.30 - 20.00

    Fredag 9.00 - 15.00

    70 11 20 11

Som besøgende på siden accepterer du automatisk, at vi bruger cookies. Vi bruger primært cookies til at forbedre brugeroplevelsen og til statistik. Du kan læse om vores cookiepolitik.

Luk

Som besøgende på siden accepterer du automatisk, at vi bruger cookies. Vi bruger primært cookies til at forbedre brugeroplevelsen og til statistik. Du kan læse om vores cookiepolitik.

Luk